سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی انواع مهره مار

بدون شک تا به حال اسم مهره مار به گوشتان خورده است، اگرچه از دید بسیاری از افراد این محصول و خاصیت های آن ناشی از خرافات مردم می باشد اما در سال های اخیر با توجه به تحقیقات و تجربه ی استفاده این محصول به رسمیت شناخته شده است، در اینجا قصد داریم انواع مهره مار در نژاد های برتر را به شما معرفی کنیم.


مهره مار 

احتمالا نام مهره مار را در جمع های بزرگان یا از پدر بزرگ و مادر بزرگ خود شنیده اید، در ابتدا در نظر بسیاری از افراد این محصول به نظر خرافاتی می آید اما علاوه بر تاثیرات فوق العاده ی آن که دیده شده است در علوم نوین فیزیک نیز نیروهای مغناطیسی بسیار زیاد در این محصول به رسمیت شناخته شده است. در اینجا قصد داریم انواع مهره مارو نژاد های مختلف آن را به شما معرفی کنیم.

انواع مهره مار

در گذشته و زمان های قدیم افراد انگشت شماری سنگ مهره مار را داشته اند و بدلیل خواص مزیت های آن حاضر نبوده اند حتی به ازای قیمت های گزاف این سنگ را برای ثانیه ای به کسی بدهند، اما در حال حاضر انواع مهره مار در دسترس مشتریان قرار گرفته است. هرچند که با زیاد شدن این محصولات مهره مار تقلبی نیز زیاد شده است.

در اینجا بهترین انواع مهره مار را به شما معرفی می کنیم:

·         مهره مار شاه کبری: نژاد شاه کبری هندی یکی از سمی ترین و مهاجم ترین مارهایی می باشد که فقط در هندوستان پیدا می شود، این نوع مار به دو گونه ی مختلف تقسیم می شود و این گونه ها بسته به مناطقی که در آن پیدایش می شوند دارند. یکی ازاین گونه ها مربوط به شهر کلکته و گونه ی دیگر آن در شبه جزیره ی گوا در منطقه ی جنوب غربی هندوستان می باشد. از میان این دو مدل گونه ی گوا بسیار قوی تر و پر انرژی تر می باشد.

ü     مهره مار شاه کبری کلکته : این نوع سنگ بسیار راحت تر از مدل گوا یافت می شود زیرا در نزدیکی شهر تعداد زیادی از این نوع مار وجود دارد و در جنگل های صاف و مسطح بسیار یافت می شوند. از لحاظ ارزش و قیمت نسبت به مدل گوا بیشتر می باشد.

ü     مهره مار شاه کبری گوا : این نوع مهره مار در جنگل های ناصاف و پستی بلندی های بسیار شدید یافت می شود و قطعا از لحاظ ارزش و قیمت گذاری بسیار بالاتر می باشد. خواص و ویژگی های زیادی که این نوع سنگ دارد نسبت به مدل های دیگر بیشتر می باشد و همین امر به سختی های به دست آوردن آن می ارزد.

همچنین دسته بندی دیگری برای این نوع مهره مار وجود دارد که میتوان به پرورشی یا طبیعی آن اشاره کرد، در نوع پرورشی مار ها با هدف تجاری و مقاصد درآمد زایی پرورش داده می شود و متاسفانه این نوع مهره مار خواص مغناطیسی جالبی ندارد. در نوع طبیعی نیز همان دو دسته ی کلکته و گوا وجود دارد.

 


·        مهره مار دابویا : مار دابویا،یکی از قوی ترین و سمی ترین نوع مار در هند می باشد که سنگ موجود و بدست امده از این مار بسیار قوی و دارای انرژی های مثبت زیادی می باشد. این نژاد به طور خاص در دو منطقه ی جنوب سریلانکا یا منطقه ی جنوبی هندوستان پیدا می شود که به دلیل شرایط آب و هوایی دارای خاصیت های بیشتری می باشد.همچنین از لحاظ اندازهمهره مار دابویا هندی بزرگتر است.

·        مهره مار ایرانی : این نوع مهره مار به دو دسته ی آبزی و خاکی تبدیل می شوند که تفاوت های بسیار کمی با یکدیگر دارند، نوع آبزی آن در آکواریوم پرورش ماهی به راحتی پیدا می شود. نمونه ی خاکی نیز از مارهای خاکی می باشد. از لحاظ ارزش و خواص بسیار کمتر از دو نمونه ی دیگر می باشد و قطعا قیمت پایین تری خواهد داشت باید توجه داشت که این مهره مار را فروشندگان بی انصاف به جای مهره مار اصل و هندی به مشتری ها ندهند.