سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهره مار چیست و چگونه بدست می آید؟

 

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید مهره مار چیست و چگونه بدست می آید؟ و بیشتر افراد این سوال را می پرستند که "مهره ماربرای چی خوبه و چه خواصی دارد؟" در این مطلب قصد داریم تا در مورد مهره مار و نحوه بدست آمدن آن اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم تا تمام ابهاماتی که در ذهنتان درباره مهره مار دارید را کاملا رفع کنیم. پس تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید

مهره مار در اصل از جفت گیری مارهای نر و ماده بوجود می آید که این مارها بعد از جفت گیری شئ گردی را از خودشان رها می کنند که به مهره مار یا سنگ مهره مار معروف است. این سنگها در حالت اولیه نرم بوده و بعد از گذشت مدت زمانی کاملا سفت و محکم میشود. مهره مار به واسطه مغناطیسی بودن بدن مارها خودش نیز دارای میدان مغناطیسی است که باعث جذب شدن انرژی های مثبت برای افراد می شود و اگر شخصی این مهره ها را به همراه داشته باشد میتواند با جذب انرژی های اطراف به خواسته خودش برسد.

کارایی اصلی مهره مار بیشتر برای ثروت – جذابیت – پول – خوش شانسی – محبوب بودن و ... کاربرد دارد. این اثرات با استفاده مداوم از مهره مار ظاهر می شود و شخص می تواند از خاصیت مهره مار استفاده کند. ناگفته نماند که این خواص مهره مار به واسطه دعایی که روی آن خوانده می شود قابل فعال شدن می باشد وبرای اینکه بتوانیم از مهره های خود بهترین نتیجه را بگیرم باید دعای مخصوص مهره مار انجام شود.

این دعا توسط افراد خبره و با تجربه در زمینه علوم غریبه و علم سنگ شناسی و سنگ درمانی انجام می شود که در اصطلاح به کارهایی که روی مهره مار انجام می شود اعمال مهره مار گفته می شود.

مارهای در مکان های کاملا امن و دور از دسترس اقدام جفت گیری می کنند و بعد از اتمام جفت گیری محل را ترک می کنند و اگر کسی بتواند از مکان ها را زیر نظر داشته باشد می تواند در زمان مناسب اقدام به جمع آوری مهره مار نماید. از معروف ترین مکان های جفت گیری مار ها می توان به جزیره گوا هندوستان اشاره کرد که تجمع عظیمی از گونه های مختلف مارها بخصوص شاه کبری است. افراد محلی که به مکان ها اشراف کامل دارند در زمان جفت گیری مارها اقدام به جمع آوری مهره های بدست آمده می کنند.