سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی خواب در مورد تعبیر خواب سگ چه می گوید؟

 

از نظر فروید ، رویاهایی که شامل یک عمل پس انداز هستند ، رویاهای زایمان هستند. پس انداز ، به ویژه نجات کسی از یک سگ ، اگر تولد بیننده زن باشد ، برابر با زایمان است. این ، با این حال هنگامی که یک رویابین مرد است اصلاح می شود. سگها ، حیوانات ترسناک و اشباحی که ما قبل از خواب از آنها می ترسیم و حتی گاهی خواب ما را آشفته می کنند ، از یک خاطره کودکانه یکسان ناشی می شوند. دیدن بیش از یک سگ در خواب و یک بسته سگ به دوستی ها مرتبط است. این برای زندگی شما چه معنی دارد: هوشیاری شما سنگین است ، اما غریزه شما هوشیار است. شما نسبت به افراد دیگر احساس حقارت می کنید. یکی از عزیزان تصمیم گرفته شده فراموش شده است و شما باید او را بخاطر بسپارید. ممکن است در قرعه کشی یا قمار برنده شوید. وقتی خواب یک سگ را می بینید ، چیزی با غریزه اساسی شما که شامل محافظت ، دوستی و وفاداری است ، ارتباط دارد. سگ در خواب شما ممکن است نماینده شما باشد در حالی که در زمان های دیگر ، ممکن است نماینده افراد دیگر زندگی شما باشد. بسته به نژاد سگ ، شخص می تواند معانی مختلف خواب را تعبیر کند. بنابراین ، یک رویای سگ ممکن است چیزهای مختلفی را پیشگویی کند. 

خواب دیدن سگ بیانگر احساسات تمام زمینه های زندگی شما است که در آن به محافظت عاطفی نیاز دارید. رنگ ، نوع و اندازه پیشگویی نحوه انتخاب شما برای محافظت از خود در برابر احساسات و رویارویی با مشکلات است. همچنین می تواند بیانگر این باشد که شما در دفاع از خود عاطفی هستید. این رویا می تواند به تصویر کشیدن چگونگی تلاش برای مقابله با یک وضعیت منفی در عین حفظ رازداری باشد. رویای سگ ها می تواند چیزی باشد که شما می توانید برای محافظت از خود یا جلوگیری از مشکلات به خود یا دیگران اعتماد کنید.

 

 

تعبیر خواب کلی سگ چیست؟ 

دیدن سگهای پرخاشگر در خواب نشانه بی وفایی شما یا کسی است که می دانید. یک درگیری درونی وجود دارد که شما با آن مبارزه می کنید یا کسی وجود دارد که در زندگی شما غیرقابل اعتماد است. خواب دیدن یک سگ چند رنگ نشان دهنده عدم تایید در یک موقعیت یا یک شخص است. همچنین می تواند به معنای انزوا ، تاریکی و بی اهمیت بودن باشد. من این را در بالا ذکر کردم ، اما باز هم چنین خواهم کرد ، رنگ سیاه در یک سگ می تواند بیانگر عدم صداقت ، پنهان کاری یا پایان زندگی باشد. رویایی که در آن سگ سیاه را می بینید ، نگران بودن در مورد جنبه تاریک دوستی یا دوست را نشان می دهد. اما در مورد زندگی بیداری خود ، شما یک سگ سیاه را می شناسید ، ممکن است فقط در مورد آن تأمل کنید.

دیدن یک توله سگ ، شخصیت خوش شانس یا سرزندگی شما را نشان می دهد. این می تواند نشان دهنده این باشد که شما در حال بهبود یک رابطه یا دوستی هستید که با گذشت زمان عمیق تر می شوند. اگر در خواب بستری از توله سگهای تازه متولد شده را نشان می دهید ، مدت زمانی است که ممکن است طول بکشد تا ببینید که نقشه شما عملی می شود یا مدت زمان لازم برای ایجاد ایده. شما باید مطمئن شوید که مشتاق یک ایده تجاری هستید. تعداد توله سگهای رویای شما نشانه / برآورد تقریبی از زمانی است که شما برای انجام هر کاری که روی آن کار می کنید طول می کشد. هر توله سگ شش ماه را نشان می دهد. اگر در خواب ، می بینید که از توله سگ مراقبت می کنید ، این نشانه این است که ، حتی در شرایط سخت به دوستان خود وفاداری و صداقت دارید.

اگر خواب ببینید سگ می خرید ، این تمایل شما به خرید تعارف ، دوست و لطف را نشان می دهد. این همچنین می تواند نشان دهد که ، شما نیاز به همنشینی دارید. سگی که شما را در خواب راهنمایی می کند ، به شما نشان می دهد که برای برون رفت از موقعیتی با چالش هایی روبرو هستید. یک راهنمای سگ نابینا - به عنوان مثال لابرادور در خواب نشانه دوستی است. اگر می بینید که سگ خود را در خواب می فرستید یا می دهید ، این نشان می دهد که انتخاب ها و تصمیماتی که می گیرید می تواند به عنوان بی وفایی تعبیر شود. وقت آن رسیده است که به فکر انجام آنچه برای خودتان مناسب است شروع کنید و نظر دیگران درباره تصمیم شما را فراموش کنید. این می تواند در عوض به این معنی باشد که دوست صمیمی شما را رد کرده است. خواب دیدن سرقت یک سگ کاملاً معمول است. سگ خود نشان دهنده آنچه شما از آن مراقبت می کنید و دزدیده شدن سگ شماست ، نشان دهنده وجود مشکلات در روابط خصوصاً در محل کار است.