سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مکان برای پیدا کردن مهره مار

 

از آنجایی که بهترین نژاد های مهره مار در جهان مربوط به کشور هندوستان می باشد لذا میتوان این کشور را منبع اصلی انواع گونه های مار و مهره مار در جهان نامید. جزایر اطراف هندوستان بدلیل شرایط آب و هوایی زیستگاه اصلی انواع مارها شده است. این شرایط آب و هوایی باعث شده که تعداد جفت گیری مارها در فواصل مختلف بیشتر از سایر مناطق دیگر باشد.

یکی از معروف ترین این مناطق جزیره گوا است. گوا نام بندری در قسمت جنوب غربی هندوستان است. دلیل اصلی معروف شدن این جزیره علاوه بر شرایط آب و هوایی مناسب طبیعت بکر آن است که فوق العاده سر سبز می باشد.

از نژادهای مهره ماری که در این منطقه می توان یافت کرد نژاد مهره مار هندی شاه کبری است که از کارایی و قدرت مغناطیسی بسیار بالایی برخوردار است.

همانطور که اطلاع دارید مهره مار حاصل جفت گیری مارهای نر و ماده است که هر کدام از این مارها بد از جفت گیری های فصلی قطعه ای از سر خود رها می کنند که به سنگ مهره مار معروف است. نژاد های شاه کبری مهره های بزرگ و درشتری از خود به زمین می اندازند که بزرگی این مهره ها با توجه به قدرت بالای آنها باعث محبوبیت مهره مار شاه کبری شده است.

مهره مارهای شاه کبری جزیره گوا هندوستان یکی از بهترین مهره های بدست آمده از نژاد هندی شاه کبری می باشد. در مناطق مختلف هند  مارهای متعددی از نژاد شاه کبری وجود دارد که بومیان هر کدام از مناطق اقدام به جمع آوری مهره های آنها می نمایند. ولی نژاد های موجود در جزیره گوا بخاطر شرایط آب و هوایی و زیستگاه مارهای شاه کبری مهره های قوی تری دارند.

سایز مهره های شاه کبری جزیره گوا تقریبا به اندازه ناخن انگشت شست بوده که یک طرف آن حالت صاف و حلوزونی دارد و طرف دیگر آن نیم دایره است (همانند توپی که از وسط نصف شده است).

سخن آخر:

قدرت مغناطیسی که در دل این مهره ها نهفته است باعث شده که خریداران این محصول رقبت بیشتری نسبت به تهیه این نژاد منحصر به فرد داشته باشند.