سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از خواص مهره مار چه می دانید؟

خواص مهره مار چیست

مهره مار با توجه به انرژی و قدرت مغناطیسی که دارد می تواند باعث جذب انرژی ها مثبت شود. این در حالی است که به واسطه خواص گوناگونی که مهره مار دارد می توانیم از خواص فوق العاده آن استفاده کنیم.

همانگونه که برخی از سنگ های قیمتی همانند فیروزه ، زمرد، عقیق ، شرف الشمس و غیره دارای یکسری خواص هستند مهره مار را نیز می توانیم جزء سنگ های قیمتی و ارزشمند قرار دهیم با این تفاوت که کارایی و خواص مهره مار بسیار بیشتر و قوی تر از سایر سنگ های انرژی بخش و شفابخش است.

شاید از خودتان بپرسید که خواص مهره مار چیست و تا چه حدی اهمیت دارد؟

باید عرض کنیم که هدف اصلی از خرید مهره مار استفاده از خواص آن می باشد و این خواص تا حدی مهم هستند که برخی از افراد حاضراند هزینه های بالایی بابت پیدا کردن مهره مار اصل پرداخت کنند.

ولی میتوانیم با کمی جستجو و مطالعه درباره مهره مار می توانیم فروشنده معتبر در زمینه مهره مار را پیدا کرده سپس اقدام به خریداری این سنگ گرنبها نماییم. با کمی تحقیق متوجه می شویم که نیازی نیست هزینه بالایی بابت پیدا کردن مهره مار اصل پرداخت کنیم.

کافی است که دقت کافی در انتخاب مهره مار داشته باشیم. راه حل این موضوع هم این است که فقط مهره مار هندی تهیه کنیم. مهره مارهای هندی همگی اصل بوده و از قدرت مغناطیسی بالایی برخوردار هستند. چون سایز این نژاد از مهره ها نسبت به سایر گونه های دیگر بزرگتر می باشند پس در نتیجه از قدرت بالایی نیز برخوردار هستند.

خواص مهره مار برای چه چیزهایی خوب است

مهره مار با توجه به جذب انرژی های مثبت اطراف می تواند خواص متعددی برای افراد داشته باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

کسب پول و ثروت

موفقست در کارها

افزایش رزق و روزی

ایجاد مهر و محبت بین زن و شوهر

بخت گشایی برای دختران و پسران دم بخت

و....

اینها تنها گوشه ای از خواص مهره مار اصل هستند که تمامی این خواص با دعاهایی که روی مهره مار خوانده می شود فعال می شوند.

با اولین استفاده از مهره مار خودتان متوجه تاثیرات آن خواهید شد فقط کافی است که شرایط و نحوه نگهداری و مراقبت از مهره مار به بهترین صورت انجام شود تا مهره مار بتواند انرژی مورد نیاز شما را از اطراف جذب کرده و برای شما انتقال دهد.