سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه مهره مار اصل را از بدل تشخیص دهیم

 

تشخیص دادن مهره مار اصل از تقلبی کار بسیار آسان و راحتی است. کافی است تا کمی اطلاعات خودمان را در مورد شناخت انواع نژاد ها و گونه های مارها و مهره هایی که از آنها بدست می آید بالا ببریم. متاسفانه برخی از فروشنده گان و سودجویان در زمینه فروش مهره مار روش های متفاوتی را جهت تشخیص مهره مار اصل ارائه می کنند که هیچ کدام از این روش ها ریشه علمی نداشته و با کمی دقت متوجه می شویم که این روش ها کاملا غیر منطقی می باشند.

از جمله این روشها می توان به انداختن مهره مار در سرکه و همچنین حرکت کردن مهره مار و غیره اشاره کرد. همانطوری که اشاره کردیم هیچ کدام از این روش دلیلی بر تایید اصالت مهره مارنمی شوند.

بی شک این سوال را از خود می پرسید که بهترین روش برای تایید و تشخیص مهره مار اصل چیست؟

در پاسخ بالا بگویم که تنها روش برای تشخیص مهره مار استفاده از آن و دیدن اثرات مهره مار می باشد. یعنی اگر مهره مار شما اصل باشد باید تاثیرات خود را در ماه های اول استفاده نشان دهد. البته این خواص و تاثیرات به واسطه دعای مهره مار فعال می شود که در پست های دیگر بطور مفصل به این بررسی این موضوع پرداخته شده است.

برای اینکه خیالتان از بایت موضوع تست مهره مار در سرکه راحت شود می توانید چند تکه استخوان و یا حتی پوست تخم مرغ را درون سرکه قرار دهید تا متوجه شوید که تست مهره مار در سرکه به هیچ وجه صحت ندارد. چون هر ماده آهکی را درون سرکه قرار دهید شروع به تجزیه شدن و حرکت کردن می کند. پس نتیجه میگیریم که تست مهره مار داخل سرکه مورد قبول نمی باشد و این کار باعث از بین رفتن خاصیت مغناطیسی مهره مار می شود.

یکی دیگر از روش های شناخت مهره مار اندازه و سایز مهره مار است. مهره های هندی به اندازه ناخن انگشت شست هستند در حالی که اندازه مهره مار آبزی به اندازه یک لپه می باشند. هرچه قدر اندازه مهره مار بزرگتر باشد میدان مغناطیسی قوی تری خواهد داشت . مهره مارهای هندی 10 برابر بزرگتر از مهره مار ایرانی هستند و از قدرت مغناطیسی بالایی برخوردار هستند.