سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهره مار چیست

بیشتر افراد این سوال را از خود می پرسند که مهره مار چیست و چگونه بدست می آید؟

مهره مار حاصل جفت گیری مار های نر و ماده ای است که بعد از آمیزش های فصلی هر کدام از خود سنگی را از بالای سر خود رها می کنند که این سنگها به مهره مار معروف هستند.

این مهره ها دارای یکسری انرژی های مثبتی است که می توانند برای شخصی که این مهره ها را پیدا می کند مفید باشد. این مهره ها در زمان های اولیه حالت نرم و ژله ای داشته و بعد از گذشت چند دقیقه محکم و سفت می شوند.

دقیقا بار مغناطیسی که در مارهای نر و ماده وجود دارد، در دل این مهره ها نیز نهفته است. از این رو میدان از بار مغناطیسی مهره مار برای برخی مشکلات و مسائل فردی استفاده کرد.

مهره مار همانند سنگ های انرژی بخش دیگر همانند سنگ عقیق ، سنگ فیروزه ، سنگ زبرجد و ... دارای یکسری انرژی های مثبت است با این تفاوت که قدرت مغناطیسی و کارایی مهره مار خیلی بیشتر از سنگ هایی دیگر می باشد.

از این رو برخی افراد ترجیح می دهند که برای جذب کردن انرژی بیشتر و بهرمند از خواص درمانی سنگ های قیمتی از مهره مار اصل استفاده کنند. بهترین نژاد های مهره مار اصل مربوط به کشور هندوستان می باشد.

مارهای هندی چون از قدرت و مغناطیسی بالایی برخوردار هستند، مهره هایی که از این نژاد ها بدست می آیند دقیقا از خاصیت خود نژاد مارها پیروی می کنند. از برترین نژاد های مار های هندی می توان به مار شاه کبری، مار دابویا، مار افعی و غیره اشاره کرد.

سایز مهره مار های هندی بزرگتر از سایر نژاد های دیگر مانند مهره مار آبزی می باشد. دلیل اصلی استفاده از مهره مار هندی، قویتر بودن میدان مغناطیسی مهره های نژاد هندی می باشد که دارای خواص فوق العاده ای هستند.