سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعبیر خواب گرگ

 

نگاهی درباره دیدن خواب های گرگ

در متون معنوی روایت های بسیاری از ظاهر گرگ ها وجود دارد. یک الهه رومی وجود داشت که به نام Great-She-Wolf  شناخته می شد ، خدای نورس معروف به "Odin" همیشه با گرگهایی معروف به Freki و Geri دیده می شد. از نظر معنوی ،تعبیر خواب گرگ به هدایت دیگران در سفر متصل است و نشان دهنده تعادل است. گرگ یک احساس فوری "ارتباط با دیگران" را با خود به ارمغان می آورد و مسائل شخصی حل خواهد شد. وقتی در خواب دیده می شود می تواند بازتابی از خرد باستانی باشد و این را از طریق خانواده یا دوستان نزدیک یاد خواهید گرفت. این رویا همچنین می تواند بیانگر این باشد که شما باید در زندگی محافظت و دوست داشته شوید.

تعبیر خواب گرگ سفید

گرگ قطبی در شمال گرینلند کانادا و همچنین مناطقی از آلاسکا یافت می شود و بیش از 4 میلیارد سال عمر دارد. دیدن دیدن گرگ سفید در خواب نشان می دهد (از منظر معنوی) احساس انزوا می کنید یا نمی توانید از نزدیک با افرادی که مشکلات خود را دارند نزدیک شوید. گرگهای قطب شمال می توانند از شرایط بسیار وحشیانه ای جان سالم به در ببرند و شرایط آب و هوایی وحشتناک را تحمل می کنند. در خواب ، تعبیر خواب گرگ همچنین می تواند نشان دهد که شما می خواهید در برابر دشمنان محافظت کنید. اگر گرگ قطبی شما را تحت تعقیب قرار دهد ، این می تواند به این معنی باشد که دیگران شما را از یک وضعیت دشوار خارج می کنند. گرگهای قطب شمال معمولاً در بسته هایی زندگی می کنند و آنها اغلب کاملاً سفید و دارای خزهای بسیار ضخیم هستند. آنها نمایانگر زمستان و دشواری هایی هستند که می توانیم در این مدت با آنها روبرو شویم - افراد خونسرد و احساس حقارت. همانطور که گرگهای قطبی در بسته ها شکار می کنند. بنابراین ، در خواب ، آنها می توانند بخشهای غریزی شخصیت ما را نشان دهند.

تعبیر خواب گرگ سیاه

گرگ سیاه که در خواب دیده می شود می تواند با قدرت دیگران همراه باشد. سیاه از نظر معنوی با افسردگی ، ناشناخته و تاریکی ارتباط دارد. گرگ سیاه سرزمینی است ، این می تواند به این معنی باشد که کسی ممکن است پا روی انگشتان شما بگذارد! گزارش شده است که گرگهای سیاه در سیبری دیده می شوند و اغلب در مناطق جنگلی زندگی می کنند. حدود 55? از گرگ ها در کانادا سیاه رنگ هستند و به عنوان شکارچیان نخبه شناخته می شوند. بیایید این را به پشت برگردانیم و از شما س theال کنیم: چه چیزی را شکار می کنید؟ شما در زندگی چه می خواهید؟ از نظر من گرگ سیاه نشان می دهد که باید به یک هدف رسید و شما باید به دنبال آن باشید. اگر این کار را انجام دهید ، موفق خواهید شد!