سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط استفاده از مهره مار

بیشتر افراد با این موضوع که چطوری از مهره مار استفاده کنیم درگیر هستند. شرایط استفاده از مهره مار یکی از اصلی ترین موضوعات در زمینه نگهداری از مهرهمار است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم از این رو برای اینکه بتوانیم از مهره های خود بهترین نتیجه را بدست آوریم باید آداب و شرایط استفاده آن را به بهترین شکل رعایت کنیم تا بتوانیم به نتایج مطلوبی برسیم.

مهره مار همانند سنگهای دیگر باید نگهداری ویژه ای برای حفظ آن انجام دهیم اگر این شرایط رعایت نشود در واقع خواص مهره مار به مرور زمان از بین خواهد رفت و تا حدی هم امکان دارد دیگر غیر قابل برگشت باشد. همانند سنگ فیروزه که اگر با مواد شیمیایی برخورد داشته باشد رنگ فیروزه و خواص آن از بین می رود و در اصطلاح می گویند که فقروزه من مرده است.

پس نتیجه میگیرم که شرایط استفاده و نگهداری از مهره مار در الویت اول برای نتیجه گیری بهتر مهم است.

از مهمترین شرایط استفاده از مهره مار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم

1- به هیچ عنوان مهره مار خودتان را درون سرکه یا آبلیمو نیاندازید. چون سرکه خاصیت اسیدی دارد باعث تجزیه شدن مهره ها می شود و اگر این مورد چندین بار تکرار شود خاصیت مغناطیسی مهره مار کلا از بین می رود و دیگر برای صاحبش کارایی نخواهد داشت.

2- مهره مار خودتان را به هر کسی نشان ندهید انرژی های منفی موجود در افراد حسود باعث می شود که بر روی کاراریی مهره مار اثر منفی گذاشته و تاثیرات آن را کم کند.

3- مهره مار باید همیشه همراه شخص باشد و به هیچ عنوان از خودش جدا نکند تا بتوانید در اوایل استفاده از مهره با مغناطیس بدن شخص سازگاری پیدا کند.

و جندین مورد دیگر که باید همگی به بهترینشکل رعایتشود تا بتوانیم از مهره های خود بهترین کارایی و عملکرد را دریافت کنیم اگر شرایط استفاده از مهره مار رعایت شود تا 90 روز اول می توانیم اثرات شگفت انگیز آن را مشاهده کنیم که این اثرات به مرور زمان و با گذشت مدت زمان بیشتری کارایی بهترین خواهد داشت.

بیشتر این شرایط استفاده از مهره مار رابطه مستقیمی با دعای مهره مار دارند که اگر رعایت نشود باعث باطل شدن دعای مهره مار می شود و اگر دعای مهره ها باطل شود دیگر تاثیراتی برای شخص نخواهد داشت.